درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4503صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 فروردین 1400 - 08:10
پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی
برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:

همیشه حق با مردم است


همیشه حق با مردم است که این می تواند یک راهنمای استراتژیک و کیفیت قابل تحسین رهبری برای روابط عمومی ها باشد. بنابراین در این زمینه علاوه بر بکارگیری مردمداران صادق، با آموزش مستمر، ایشان را در چگونگی به هدف رسیدن، راهنمایی و پشتیبانی نمایید. سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی به عنوان دارایی های آینده به عامل موفقیت شما تبدیل خواهد شد.


تعیین اهداف واقع بینانه


اهداف آرمانی را شناسایی کنید، اما از آن برای دسترسی به موفقیت های فوری استفاده نکنید. لذا پس از تعیین اهداف واقع بینانه، یادگیری نحوه کسب و کار را شروع کنید و حفظ مشتریان و مخاطبان باید اولین هدف باشد. صبر داشته باشید و هر چند ممکن است روند مقداری طولانی شود اما از قانون پرش اجتناب ورزید و برای رسیدن به هدف نهایی، با اهداف کوچک و قابل کنترل شروع نمایید.

برو بالاتر


برو بالاتر؛ این درس خیلی مهمی است. هدف این است که مشتریان و مخاطبان حقظ شوند و از سازمان و شرکت ما راضی باشند. برای این که به این هدق دسترسی پیدا کنیم، تلاش برای انجام بعدی، گوش دادن به مشتریان و مخاطبان و اینکه چگونه می توانیم اهداف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

حفظ روابط سالم با مشتری


برقراری و حفظ اعتماد سازمان از  مسیر رابطه سالم و صادقانه با مخاطبان و مشتریان عبور می کند. همیشه واقعی باشید و تعامل با مشتریان و مخاطبان را حفظ کنید. در دسترس باشید و برای کسب اطمینان سرمایه گذاری کنید.

کار سخت و سریع


نیاز به استراحت دارید و از تعطیلات به خوبی استفاده کنید. بعد از تعطیلات آخر هفته، باید سخت و سریع کار کنید. اگر شما تمام وقت خود را به کار اختصاص دهید بهره وری تان به حداکثر می رسذ و موجب خاطر رضایت مشتری و مخاطب می شود.

 

 

تعیین اهداف واقع بینانه، گوش دادن به نیازهای مشتریان و مخاطبان و ایجاد روابط واقعی.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد